Har du fortrudt købet af en vare? Har du modtaget en beskadiget vare eller fungerer varen ikke som den skal? Så tag det helt roligt. Vi skal nok hjælpe dig med at finde den rette løsning på problemet.

Kontakt os i dag vedrørende skade, fejl eller fortrydelse ved at sende en email til salg@elsalgaalborg.dk eller ved at klikke på knappen "OPRET SAG OM..." i én af de 3 bokse nedenfor. Herefter følger du blot vejledningen.

Hvis du vælger at kontakte os via email, er det vigtigt at du som minimum medsender følgende informationer, før vi kan behandle din sag:

  • 1. Dit fulde navn
  • 2. Adresse
  • 3. Fakturanr./ordrenr.
  • 4. Beskrivelse af skade, fejl eller hvorfor du har fortrudt dit køb.

Hvilken situation står du i?

Skade

Hvis varen f.eks. har

  • Buler
  • Skrammer eller ridser
  • Fejl i lakering
  • Ødelagte dele
Opret sag om skade

Fejl

Hvis varen f.eks.

  • Viser fejlkoder
  • Har funktioner der ikke virker
  • Ikke virker efter hensigten
  • Ikke vil starte
Opret sag om fejl

Fortrydelse

Hvis f.eks.

  • Du ikke har brug for varen alligevel
  • Du ønsker en anden farve
  • Varen ikke har de rigtige mål
  • Varen ikke har de rigtige funktioner
Opret sag om fortrydelse

Min vare er beskadiget

Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.

Ønsker du at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på salg@elsalgaalborg.dk eller klikke på knappen "OPRET SAG OM FEJL" nede i bunden af siden. Du bedes medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.

Ved skader/mangler må produktet ALDRIG tages i brug, før vi har truffet en afgørelse om, hvordan reklamationen løses. Har du spørgsmål er du også velkommen til at kontakte os på 98 18 00 11.

Opret sag om skade

Min vare har fejl og/eller mangler

Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.

Ønsker du at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på salg@elsalgaalborg.dk eller klikke på knappen "OPRET SAG OM FEJL" nede i bunden af siden. Du bedes medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.

Kontakt producenten direkte

Leverandør Telefonnummer Åbningstider Hjælp til service
Bosch 44 89 80 18 Åben 24/7 Link til service side
Siemens 44 89 80 28 Åben 24/7 Link til service side
Zanussi 79 22 11 00 Man-Tors: 8.00-20.00 Fre: 8.00-15.30 Link til service side
Voss 79 22 11 00 Man-Tors: 8.00-20.00 Fre: 8.00-15.30 Link til service side
Miele 43 27 13 10 - Link til service side
Asko 70 12 20 40 Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.00 Link til service side
Gorenje 36 72 11 33 Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.00 Link til service side
AEG 79 22 11 00 Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.30 Link til service side
Electrolux 79 22 11 00 Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.30 Link til service side
Opret sag om fejl

Fortrydelse

Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra elsalgaalborg.dk, kan annulleres ved at kontakte os på salg@elsalgaalborg.dk eller på telefonnummer 98 18 00 11.

Er varerne allerede afsendt af elsalgaalborg.dk, har du mulighed for at benytte din 14 dages fortrydelsesret.

Hvis du nægter modtagelse af en vare, er det vigtigt, at du samtidig giver kundeservice besked, så vi kan følge op på dette og sikre, at du får refunderet dine penge.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Opret sag om fortrydelse

Nyhedsbrev

Vi sender maks. 1 mail pr. måned