Reklamation & retur
Har du fortrudt købet af en vare? Har du modtaget en beskadiget vare eller fungerer varen ikke som den skal? Så tag det helt roligt. Vi skal nok hjælpe dig med at finde den rette løsning på problemet.
Kontakt os i dag vedrørende skade, fejl eller fortrydelse ved at sende en email til salg@elsalgaalborg.dk eller ved at klikke på knappen "OPRET SAG OM..." i én af de 3 bokse nedenfor. Herefter følger du blot vejledningen.
Hvis du vælger at kontakte os via email, er det vigtigt at du som minimum medsender følgende informationer, før vi kan behandle din sag:
- 1. Dit fulde navn
- 2. Adresse
- 3. Fakturanr./ordrenr.
- 4. Beskrivelse af skade, fejl eller hvorfor du har fortrudt dit køb.
Hvilken situation står du i?
Skade
Hvis varen f.eks. har
- Buler
- Skrammer eller ridser
- Fejl i lakering
- Ødelagte dele
Fejl
Hvis varen f.eks.
- Viser fejlkoder
- Har funktioner der ikke virker
- Ikke virker efter hensigten
- Ikke vil starte
Fortrydelse
Hvis f.eks.
- Du ikke har brug for varen alligevel
- Du ønsker en anden farve
- Varen ikke har de rigtige mål
- Varen ikke har de rigtige funktioner
Min vare er beskadiget
Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.
Ønsker du at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på salg@elsalgaalborg.dk eller klikke på knappen "OPRET SAG OM FEJL" nede i bunden af siden. Du bedes medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.
Ved skader/mangler må produktet ALDRIG tages i brug, før vi har truffet en afgørelse om, hvordan reklamationen løses. Har du spørgsmål er du også velkommen til at kontakte os på 98 18 00 11.
Min vare har fejl og/eller mangler
Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.
Ønsker du at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på salg@elsalgaalborg.dk eller klikke på knappen "OPRET SAG OM FEJL" nede i bunden af siden. Du bedes medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.
Kontakt producenten direkte
Leverandør | Telefonnummer | Åbningstider | Hjælp til service |
---|---|---|---|
Bosch | 44 89 80 18 | Åben 24/7 | Link til service side |
Siemens | 44 89 80 28 | Åben 24/7 | Link til service side |
Zanussi | 79 22 11 00 | Man-Tors: 8.00-20.00 Fre: 8.00-15.30 | Link til service side |
Voss | 79 22 11 00 | Man-Tors: 8.00-20.00 Fre: 8.00-15.30 | Link til service side |
Miele | 43 27 13 10 | - | Link til service side |
Asko | 70 12 20 40 | Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.00 | Link til service side |
Gorenje | 36 72 11 33 | Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.00 | Link til service side |
AEG | 79 22 11 00 | Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.30 | Link til service side |
Electrolux | 79 22 11 00 | Man-Tors: 8.00-16.00 Fre: 8.00-15.30 | Link til service side |
Fortrydelse
Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra elsalgaalborg.dk, kan annulleres ved at kontakte os på salg@elsalgaalborg.dk eller på telefonnummer 98 18 00 11.
Er varerne allerede afsendt af elsalgaalborg.dk, har du mulighed for at benytte din 14 dages fortrydelsesret.
Hvis du nægter modtagelse af en vare, er det vigtigt, at du samtidig giver kundeservice besked, så vi kan følge op på dette og sikre, at du får refunderet dine penge.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.